Söndag.... Wook

Hej på er!

Jaha då har helgen snart gått.. hmm.. alldeles för fort tycker jag... idag har vi varit på möte vid tjärnen det kom upp lite intressanta saker så som att ev fixa en pubkväll med mat.. tex räkfrossa eller kanske en kålsoppe kväll... det ska bli interessant o se om det blir något av det hela då aktiviteten hos vissa inte är så stor...  men men vi får väl se... =)

För överigt har väl söndagen varit ganska så lugn o behaglig, har inte gjort så mycket mer än fixat med lite tvätt o disk o mat...


till mat åt vi wook med lax o jätteräkor... det var gott o blev till matlåda imorgon åt både mig o Roger....

Imorgon är det jobb igen... då går jag på ett dygn så jag börjar 08.30 imorgon bitti o går av 10.30 tisdag morgon/förmiddag... så sen blir det nog hem o sova...

nu är det nästan bara nästa vecka jag fått dagar till hela veckan sen lugnar det ner sig lite och jag gör lite enstaka timmar... men det klan ju dyka upp mer... *hoppas*

hoppas ni alla får en underbar söndag.... det som nu är kvar av den... =)

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0