Onsdag... experiment i köket.... =)

Hej på er! jaha då var det dags att skriva lite om veckan som har börjat helt fantastiskt... i går hade vi toppenväder på förmiddagen.. det var 16 grader varmt i skuggan o jag kunde klä av mig lite kläder o sola...=) det var helt underbart...



hm.. jag blev inte heller brun på benen... *skratt*

idag har det istället varit kallt o regn.. bara 7 grader varmt och regn nästan hela dan... *trist* nåja jag ägnade lite av dagen til at göra rent badrummet här nere.. så nu är det fint iaf... =))

sen var jag hungrig och uttråkad ikväll.. o då är hjärnan snabb ibland.. kom på en smörgås jag åt i Karlstad på Scoore en gång som var mega god... den skulle jag efterapa lite... sagt o gjort snabbrt ut i köket o fixade fram kycklingfilé o grönsaker... fixade en kall sås med ädelost och dragon i... Roger fick agera testpilot... o han gillade den...


... med ett glas rödvin till så smakade det helt underbart.. det enda jag saknade var lite ruccolasallad... men det får bli en annan gång... =)

nu ska jag nog få mig ett glas vin till.. det är ju trots allt Lill-lördag.. haha.. sen blir det Leila bakar... o kanske lite Legend of the seeker när hon bakat klart... =))

skriver mer till er en annan dag.... ha en underbar kväll alla...

*kram* så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0