Söndag... nu är det dax...

Ja nu är det väl dax att skriva lite igen.. har inte blivit något på några dagar... det har inte funnits varken tid eller ork.. men idag ska jag väl skriva lite iaf... =)

Jag fick hem min "lille" pojk i fredags... Sonen Johan kom hem o hälsade på.. men stannade bara till lördagen då han o pappa skulle åka hem igen... De var o grattade Johanna som fyllde år den 25:e Augusti.. Även om det var en snabb visit var det trevligt..  Jag hann iaf ge Johan lite köttbullar på lördagen innan han skulle åka hem... jag vet att han saknar mammas mat ibland o köttbullar är en favorit... dock får jag passa alla här hemma när jag steker dem... för annars tar dom slut innan dom hamnat på tallriken... *skrattar*




här är en bild från i  somras på johan o syrrorna... =)


Vad har vi mer gjort i helgen... Jag körde in Johan till hagfors där han skulle åka med pappa hem till dalarna... o då träffade jag Johanna o Joline.. vi satt ute en stund o pratade i det fina vädret... Joline lekte i deras lekpark o hann stoppa både det ena o andra i munnen... *yäck* =) hon är en gullunge o busig..

Johanna ska köra upp på onsdag i Sunne så hon ska troligen åka med mig till Sunne på Tisdag när jag ska besikta bilen så får vi åka runt litegrann... o sen ska hon ev sova här på natten så ska jag köra henne till Sunne på hennes uppkörning... *ska hålla alla tummarna jag kan* Frågan är bara vem av oss som kommer vara mest nervös.. hon eller jag... haha... iaf LYCKA TILL!!!

jag skriver mer i eftermiddag kväll... ska farma lite nu... =)

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0