Onsdag... solen skiner kanske bara idag......

Ja nu blev det ju inte bloggat på några dagar igen... men har haft skit ont i min arm o när kvällen kommer så är jag trött.. bara dimper ner i soffan o glor på burken o spelar lite poker med Danica... o nu har det gått dåligt en period... o då är det en jäkla tur att det bara är "låssas" pengar.. det svider inte lika mycket att förlora 200 000 på en dag då... det hade gjort vääääldigt ont om det var riktiga money.... =)

Imorgon ska jag få gå till en doktor iaf.. ringde en privatläkare här i Hagfors o fick en tid.. efter som när jag ringde till VC dagen innan så utspelade sig detta samtal...

Jag: "hejsan jag ringer till er för jag har under en längre tid haft ont i vänster arm ovansidan av underarmen och nu tycker jag det blivit så illa för jag kan inte sova på nätterna.

Sköterska: "jaha.... gör det ont när du klämmer på ovansidan av armbågen?

Jag: "ja det gör det"

Sköterska "jamen då har du tennisarmbåge och vi kan inte hjälpa dig här då får du ringa till sjukgymnastiken"

Jag: "jaha, vad har dom för nummer då?

Sköterska: "Ja det vet inte jag det får du titta i telefonkatalogen efter.

Jag: "jaha..... öh..... okej"

Sköterska: "ja dom hjälper dig nog...... hej då"


Nu kan det ju vara tennisarmbåge.. men det vill jag få bekräftat av en läkare och inte en sköterska via telefon... men det är så jäkla typiskt cykelverkstan i hagfors att de ställer diagnoser via tele så jag blir bara så trött!!!!  nåja jag återkommer om vad det var för något när jag träffat en RIKTIG doktor.... =)

denna veckan är ju barnen lediga då det är höstlov o det är skönt för dem.. dock är ebba lite förkyld o febrig men pigg ändå...  de har roligt o leker .. men ibland är de osams... som när de ska leka cafe.. de börjar med att ha ett cafe tillsammans.. men efter som de inte kan dela med sig av sakerna så slutar det alltid med att Ebba får sparken och får starta ett eget cafe... *skrattar* jag får springa mellan cafeerna o fika o äta så jag blir proppmätt,, haha...




Här har Ebba dukat upp.... =)




och här är lizzes.... =)

nu ska jag se om det kan bli lite mer fika här hemma... är mega sugen på legobitar o luft... haha..

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: tantans

Hahahaha...kan förstå att du blir mätt och belåten när du får fika hela dagen...hoppas det går bra hos Il dottore idag...

Så kanske vi kan spela lite poker i kväll och vinna tillbaka ett par hundra tusen...skulle inte vara fel..ha en bra dag gumman så hörs vi ...älskar dig..kramas

2009-10-29 @ 05:49:12
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0