Snart slut på veckan...

Igår blev det ingen blogg för jag hade så ont i huvudet,, och orkade inte skriva.. men idag är det bättre. =)

Det är Ebba o jag som är hemma nu.. vi får se vad vi kan hitta på för något, solen sken i morse och det såg lovande ut men nu är det mulet igen... hmm.. vi får väl hitta på något inne då.. just nu  leker hon..




Så här glad är hon då.... =)

Jag återkommer med vad vi gjort under dagen lite senare ikväll... nu ska jag kolla efter nya jobb och sen ska vi sätta fart här jag o Ebba-bubblan...

Jaha nu har lugnet infunnit sig här hemma flickorna bus sover.. de tog först ett velbehövligt bad.. =)

Jag och Ebba tog itu med lekrummet idag och faktiskt var hon jätte duktig, hon plockade o plockade o munnen gick i ett... men till slut såg vi ett golv under alla leksakerna... =)




Se det finns ett golv... o ja dom har massor med saker.. =)

Ebba var så strålande glad hela tiden hon är så rolig den... hon har så mycket att säga.. o det är faktiskt oftast så klokt o förståndigt.. och väldigt ofta mycket roligt.. som när dagmamman frågade henne hur det var med mormor o morfar.. o Ebba svarar... " det är skit... jag ska slänga dem i byttan"  =)
fråga mig inte vart hin har fått det ifrån... men roligt var det... =)

Ikväll gjorde jag en pasta gratäng då det blev rester till lunch o stackars Roger vill ha mat i morgon oxå.. hmm jag tycker nog han kan äta varannan dag bara... =) Nejdå.. klart han ska ha mat... han gillar ju det...




Pasta med vitlök, bacon, svamp och majs... mmmm jätte gott... så nu får Roger mat i morgon oxå.. o jag med naturligtvis... =)

Nehej nu ska jag kolla om Danica är inne o vi kanske ska spela lite poker... jag spelade på förmiddagen.. o då vann jag 121 000 dollar... lite synd att det då inte är riktiga pengar.... fast det är bra.. jag vinner ju inte jämt... o sen kan man spela bara för att det är roligt...

Ha en bra kväll

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosen Ebba

2009-08-27 @ 16:09:13
Postat av: tantans

Haha jag vann iaf 117 pix på lotto och det är reda pengar det ...faen vad god gratängen ser ut..klart Roger moore skall ha mat varje dag...den lille stackarn :-) ha en bra kväll själv du kramas

2009-08-27 @ 21:34:20
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0