Fredag och Lizette sjuk...

Äntligen fredag o snart helg.. *ser fram emot* men stackars Lizze hade jätte ont i huvet när det var dags att åka till skolan.. så hon fick klä av sig igen så vi  fick ta febern... o jodå.. 37,9.. så det blev alvedon o soffläge istället... stackarn..

Nu ska det matas höns o ungar o så... jag återkommer med mer om dagen ikväll...

*kram* så länge

Den här dagen har vi inge gjort så mycket på.. Ebba o Lizze har pratat sönder mina öron..  o då mest Ebba faktiskt.. =)
Jag o Ebba var o handlade o hon sjöng i bilen hela vägen.. både till o ifrån affären... inne på affären hejjade hon på alla vi såg och kommenterade om de hade en vagn eller kundkorg.. =) hon är lite rolig den..
men det är bra att hon är pigg o med på saker o ting som händer runt i kring henne... =)

Lizze orkade inte följa med till affären då hon hade ont i huvet.. det verkar som att huvudvärken inte släpper trots alvedon... hon låg hemma o tittade på tv:n.. hon är duktig som kan vara hemma själv en liten stund.. hon hade mitt mobil nummer på en lapp så hon hade kunna ringt men inte ett ljud hörde jag.. så tillslut ringde jag upp henne.. =)

Kalla mig höns mamma... haha...

Vi åt lite pastagratäng till lunch jag  o flickorna och ikväll ska jag göra fläskfilé o potatisgratäng med lite god  vinsås till så ikväll  går det ingen nöd på Roger ... haha...


Nu har Roger oxå kommit hem och han var gullig  o gjorde en Irish coffe... mmmm... tyvärr blev det inget kort på den då den tog slut så fort.. man måste dricka medans kaffet är varmt.. haha..

Lizette har varit ganska pigg idag trots feber o skallebank.. jag tror inte det är svininfluensan hon har men tycker nog hon ser mystisk ut...  här kommer en bild på henne... =)




hahahaha... nu var jag rolig på mig.... =) det är nu man börjar fundera på allvar om vaccinet... =)

Nä riktigt så ser inte lizze ut.. *skratt* men det var en rolig bild iaf tyckte jag... här kommer en riktig bild på Lizze när hon ligger o tar igen sig i soffan... att ha ont i huvet är inge kul...




Hon ser allt lite hängig ut... stackarn....

Nu ska jag snart göra lite mys-mat o sen ska barnen läggas o jag och Roger ska bänka oss framför tv:n... det går ju sagan om ringen på trean i helgen.. kanske det blir den eller så tittar vi på annat... mys ska det bli iaf...

Här kommer bild på de andra två sötisarna oxå...




Ebba gillar svart dricka... (coca cola)




Roger innan irish coffen... =) tar ingen bild på hur han såg ut efter.. haha...

Ha en skön fredagskväll..

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0