Tisdag.... mitt lilla kylskåp/barskåp...

Hej på er!

Jaha då var det ny arbetsvecka... igår började jag lite senare än vad jag brukar så jag fick lite mer tid hemma på morgonen.. o det var bra.. jag han både vika en maskin tvätt samt hänga ut en ny.. samt packa allt till Norge.. kände mig riktigt effektiv.. haha

Då värdet är väldigt pendlande så blev resväskan full denna gång oxå.. jag tror jag ska köpa mig en bag.. som det inte går ner så mycket i... för normalt sett så packar jag alltid bara det jag behöver o ska ha... men nu.... ja nu åker det ner lite mer kläder än nödvändigt... bara för att det finns plats i väskan... o så ska jag släpa denna med mig fram o tillbaka.. hmm... det är inte riktigt jag... jag brukar inte packa så mycket... men men.. en liten bag där man får ner det man precis behöver får nog stå på handlingslistan lite längre fram.. =)))

Man bor ju lite i kappsäck... lite campingliv.. men jag gillar det... gillar min lilla stuga.. o gillar det lite primitiva... o njuter av det.... =)

idag tänkte jag ni skulle få se mitt kylskåp/barskåp.. idag är innehållet detta....


på översta hyllan ligger det en förp med salami och en med kallrökt skinka.. en skagen sallad samt en förp med fetaost...
mellan hyllan : en liten bregott bröd en ½ gurka o två tomater o bakom där ligger oxå en rödlök..
längst ner ligger det en liter mjölk och två festisar....

summan av det hela är att det finns "mat" till hela veckan... i stort sett iaf...=))) middag äter jag på jobbet oftast... kanske jag behöver handla nått mer under denna vecka.. men tror jag ska klara mig.. =) jobbar ju bara 4 dagar.. så på torsdag kväll klockan 22 brummar "grålle" från Norge mot Änggärdet... =))

nu ska jag fortsätta med mitt "camping liv" o sen ska jag minsann på kalas idag... en kollega fyller år... tror vi skulle fira med jordgubbar... mmmm underbart.... =)))
ha en bra Tisdag med er!

*kram* så¨länge...

Kommentarer
Postat av: carina

mkt gott därinne ju....ha det gött cam vi får snakkes en annen dag/klem carina...

2011-05-10 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0