Söndag... jag är en Buzzador

Hej på er.. !

Då var det söndag förmiddag och här hemma går det i förkylningens tecken.. på oss alla... nåja så länge min förkylning inte blir värre än så här så är jag nöjd.. för jag har inte tid att bli sjuk... jag ska ju till Norge på onsdag... lite tjock i halsen o skallebank kan jag leva med.. =) försöker mota Olle i grinden o tar Kan Jang.. det brukar hjälpa.. =)

Idag ska vi åka till farmor och farfar för de ska fira Lizze som fyller 9 år på Torsdag.. så det blir kaffe o tårta på eftermiddan... (sitter aldrig fel)  innan det ska vi väl äta lite mat.. idag blir det "falsk" lammstek på benfri karré med lite klyftpotatis till.. så den ska snart förberedas o sättas in i ugnen... skulle gjort detta igår men då drog klockan iväg så mycket så det fick bli pasta igår istället.. mormors pasta.. det gillar alla... Ebba den lilla donnan ska inte ha karré idag.. hon har beställt fiskbullar.. *ryser* men hon gillar det.. så då får hon det.. =))

Nu till dagens rubrik.. jag är en Buzzador.. nu tror ni kanske att jag inte är klok.. men att vara buzzador är en enkel sak och framför allt... en sak som är GRATIS!! jag gillar gratis... =)) det kostar lite tid vid datorn (som man iaf sitter vid då o då.. hehe) och .... äch.. här kommer en beskrivning och en länk ifall ni också vill bli Buzzadorer...

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är MammaModesty):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=MammaModesty
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är MammaModesty):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=MammaModesty>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=MammaModesty</a>
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com?refstr=MammaModesty&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=MammaModesty&lang=SE</a>
http://www.buzzador.com?refstr=MammaModesty&lang=SE
Där står all info om Buzzador och vad det innebär...

Min första kampanj som jag kom med i var att hyra 4 filmer gratis under en måndad från Love Film

och de två första filmerna kom i fredags... en Vampyr/action som var så B så vi stängde av efter 10 minuter men sen hyrde vi en klassiker som vi inte sett och det var ......


den Gröna milen (The green Mile)med Tom Hanks... o säger bara vilken bra film!!!! ni som inte sett den.... se den!!!!

Så alltså 1 av 2 filmer bra... nu ska de skickas tillbaka för att inväntas 2 nya filmer.. där är en film för tjejjorna och en till mig o Roger.. så vi får se vad betyget till dem är.. men så länge det är gratis spelar inget någon roll....

Ska tillägga att Som Buzzador kan man få testa allt från.. mat, godis, teknik prylar, bilar, djurfoder... ja allt... vissa saker ska man samla sina vänner o bjuda dem på o de ska ge betyg om vilken/vilket som var bäst.. vissa saker ska man testa helt själv... man har inget att förlora... kostar bara lite tid vid datorn....

Nu har jag skrivit klart om detta för denna gång... och ska nu börja med mat..  Önskar er alla en mycket mysig o trevlig söndag...

*kram* så länge..




Kommentarer
Postat av: carina

ja den där gröna milen har jag sett men det var längesen.....ha en bra söndag mina vänner<3

2011-03-27 @ 13:37:11
Postat av: Anders Bodving

Jag är också med i Buzzador. Dock det jag fick testa var en rakapparat, rätt trevligt att få en apparat som kostar 1400 kr mot att jag ska testa den och berätta om den för kompisar...

2011-03-28 @ 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0