Lördag... Dag 6 ... Min dag

Hej på er... klockan är mycket.. ja faktiskt ny dag.. men bara med några minuter... så jag skriver ändå... sen ska jag krypa i säng...

Idag ska jag skriva om min dag.. o den började klockan 9 för då vaknade Ebba.. den lilla godingen kom nedkrypandes i sängen...  =) Vi har tagit det ganska lungt idag... jag har haft ont mot njurarna, kan vara en urinvägsinfektion som gått innåt.. ska avvakta några dar o dricka tranbärsjuice o se om det släpper... (hoppas på det iaf) vi skulle ha grillat korv ute med tjejjorna men tar det imorgon istället då Lizze skulle på pyjamasparty o tiden blev lite knapp... jag körde Lizze till partyt i Råda och på vägen hem så såg jag en....


... varg som sprang över vägen.... den första jag sett i frihet.. synd det var så pass mörkt så in i skogen gick inte o se den... men jag log hela vägen hem... =)))

sen spelade vi spel med Ebba jag och Roger o sen köpte jag hem kvällens match... leksand mötte Västerås.... Leksandsgrabbsen vann med 5-3.. en rolig o spännande match var det...

När matchen var slut så blev det lite slökoll på tv har precis sett klart en film nu... eller en film o reprisen på solsidan.. o nu ska det bära av mot sängen..

ska avsluta med två bilder på Ebba.. hon fick ju kläder av Birgitta i måndags... o igår kom den en tröja som matchade en kjol som Ebba fick på måndagen.. Birgitta hade hittat den när hon kom hem o var gullig o skickade den på posten (Tack.... *kram* )


Fin tulipan i handen oxå... =)))


jorå.. hejja sverige... =)))

som sagt nu blir det sängen... gonatt!!!

*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Det var en jättefin kjol o topp Ebba fått ,hon har blivit så stor,vi längtar så efter både Lizette o Ebba,det är så länge sedan vi sågs.Och vi ser framåt att vi kan träffa er alla .Bara det blir lite varmt o skönt väder.Ha det bra stor kram

2011-01-30 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0