Söndag... Dag 19 - Min absoluta favoritlåt!

Hej på er!

Ytterligare en svinkall natt o dag har snart passerat... behöver jag ens säga att jag är trött på det???

Min snälla chef hade skickat en kupong på V75 i födelsedagspresent åt mig... men jag blidde ingen miljonär... 2 rätt hade jag.. det var synd... men roligt var det så Tack Roberth.. =))

jaha så var det dagens ämne.. min absoluta favorit låt... DET mina vänner är ingen lätt match.. för jag är ju så blandad i min musiksmak och har så många låtar som är favvo... allt beror ju på humöret...

jag valde ut denna bland alla mina favvoriter... en gamla goding som man kan lyssna på i alla sinnesstämningar.... =)

http://www.youtube.com/watch?v=t1TcDHrkQYg

Kvällen kommer bli att sitta under en filt o kolla tvn.. för jag är så frusen.. fastän vi eldar här så tycker jag det är lite kyligt o känner att värken kommer krypande...

jag hoppas ni får en bra Söndagskväll och en helt underbar ny vecka...



*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0