Onsdag... Dag 21 - Ett pinsamt ögonblick

Hej på er!

Är så glad för mitt Leksand vann ikväll... en viktig seger då det börjar dra ihop sig.. så det var 3 sköna poäng... tack för det "grabbar" =))

Så dagens ämne Ett pinsamt ögonblick.. o när det gäller mig så finns det så extremt många så jag funderarde på vilket jag ska berätta om... ja faktiskt mina vänner det finns många sådana ögonblick i mitt liv.. kan ju ha o göra med att jag är så pass impulsiv i saker jag gör o säger.. =))

men det jag ska berätta om skedde när jag bodde i Rättvik och det var något som heter Tisdagskul det är när krögarna flyttar ut på gatorna med servering och en massa olika uppträdanden.. alltid massor med folk efter som det är sommar o mycket turister i farten.. vi stod några stycken o kollade på ett uppträdande när jag får syn på en bekant rygg... en kille jag inte sett på nått år... så jag smyger fram bakom honom.. tar sats och.. ger han en...


... spark där bak (nåja.. en liten kick mer kanske... ) samtidigt som jag hojtar (för att överrösta musiken) "hej på dig din jävel"

Då vänder han sig om... och framför mig står det en helt okänd man som jag aldrig tidigare sett... dessutom såg han ju inte så speciellt glad ut efter att ha fåt en fot i röven... stammande ber jag om ursäkt... o försvinner där ifrån snabbt som en avlöning.. jäklar vad jag skämdes... nu skrattar jag gott åt det men då... då var det inget roligt alls i detta...

Det var bara ett pinsamt ögonblick... mycket pinsamt.. =))

ha det bra...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Danica

Jag blir då inte förvånad men glad att jag inte var med dig då hehehe...kommer ihåg när vi kollade in en viss kepa på Rättviks marknad en gång och som vi skrattade ...men var ju skämmigt oxå..men mycket roligt bakefter :-D...kramas <3 <3 <3

2011-02-16 @ 23:11:17
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja o inte bara kepa.... skor med kardborre oxå... att jag inte dog där o då... skrattar <3

2011-02-17 @ 08:49:06
Postat av: mamma

Kul att höra att även du har gjort bort dig,det är ett släktdrag.Jag har gjort bort mig ofta,då jag säger saker ,som inte alla gillar.Men nu har vi viktigare saker att tänka på,du ska ju bli mormor och jag gammelmormor.Det ska bli så roligt,hoppas det går bra.Joline,skulle väl vara hos dig? och att lif vann ,var bra det också Stor kram till er alla

2011-02-17 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0