Onsdag.. och -4 grader...

Hej på er!

Ja då var det Lill-Lördag och snart har även denna vecka gått... jisses vad tiden går fort när man har roligt.... nåja roligt o roligt... Ebba har ju varit sjuk igen och naturligtvis delade hon med sig av de baseluskerna .. så både jag o Roger blev tvär fökylda.. så tack för det du lilla Ebba-bebban..
iofs brukar jag ju lära mina barn att man ska dela med sig... men jag får nog lära dem att man inte ska dela med sig av ALLT... *skratt*

Jag har nyss kommit hem från en prommenad med hundarna... Spookie och min lilla "låne" hund jag har på dagarna Java.. hon är som en riktig yrboll.. så hon passar bra här hemma med alla andra knäppgökar.. =)  iaf så går jag varje morgon med dem.. o det är skööönt.. eller ja.. jo det är skönt att komma ut o gå o få frisk luft o hjärnan kan vandra fritt i sina egna tankar.. dock mindre skönt för mina fötter o hälsenor... det gör ont som satan.. men som man säger... ont ska med ont fördrivas.. o nu är jag trött på att gå här som en halt höna o tänker testa o se om det kanske går över om jag trotsar smärtan... för efter en stund när jag går så går det ju över o gör inge ont alls... jaja.. jag är nog inte normal.. är ju bara o konstatera... (o ja jag vet att ni redan visste det... ) *skrattar*

Iaf så var det kallt idag när vi gick... kallt men fint.. solen skiner men det är massor med frost.. för det var ju -4 grader på morgonen... o då håller jag mig för skratt... även om det är fint.. (innifrån är det jätte vackert... haha)


.. tog iaf en bild för att försöka fånga lite frost så ni stackare som ingen frost hade idag ändå får ta del av den... =)) jorå snäll är jag... =)

nu ska jag ta o sätta fart med mitt jobb.... som jag är väldigt stolt över att jag har... inte bara att jag har ett jobb utan jag har dessutom världens bästa o roligaste... =)
Jag har en mycket bra "chef" oxå... han har pratat om att vi ska gå på hockey i Örebro i November när de möter Leksand... frågan är väl bara om jag har nått jobb efter det... *skrattar* jag har ju en förmåga att leva mig in i saker o ting... o gastar en hel del... nåja.. jag tror han grejjar det... *hoppas* =)  Så jag hoppas att det blir av.... vore sååååå kul... =)

Ikväll möter mina "hjältar" Västerås.. jag får se om jag köper hem matchen.. det är ju lite dyrt..(88 kr / match)  men ack så trevligt att se på... för mig...  hockey o en öl en onsdag kväll... kan livet bli bättre??? *ler*

nehej jobb sa jag juh... så det är väl dags att snyta näsan o förbereda sig...

ha en bra Onsdag/Lill-Lördag alla...

*kram* så länge




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vem är normal?

Jag har också värk i mina fötter

Kram

2010-09-29 @ 09:13:53
URL: http://camillalarsson74.bloggplatsen.se
Postat av: Danica

Ja du gumman att du nhar ont det är inte kul men ditt humör har du intakt iaf...ingaa sura miner ...hoppas du slipper använda ölen i kväll att dränka sorgerna med :-)))ha en bra dag gumman krama och pussa på blontrollet för det är pussdagen idág säger min vän Peter...hehehe kram<3

2010-09-29 @ 09:44:57
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0