Onsdag.. sjukt...

Hej på er!

Jahapp då är det onsdag och veckorna går fort... stackars Ebba är sjuk igen.. det är tredje gången på en månad... man kan bli galen för mindre.. men det är synd om henne hon snorar o hostar o har lite feber.. men inte så mycket som sist iaf.. och det är ju bra... då Ebba är fantastiskt duktig på att sysselsätta sig själv så har jag henne hemma o jobbar ändå.. o det gick bra igår.. o jag hoppas att jag kan jobba idag oxå.. men det går nog.. hon ska göra pärlplattor o måla säger hon.. o då får ju inte jag vara med iaf... eller jo jag får sitta bredvid.. men får absolut inte lägga mig i.. *skratt* ja hon är rolig denna unge.. o hon är pigg trots förkylning..

Igår när lizze hade kommit hem försvann de på övervåningen.. o där skedde en förvandling utan dess like... ner kommer .....


... drottningen af Sörby.. som mycket allvarligt talar om att drottningar går i foppatofflor.. *skratt*

som om det inte var nog med detta celebra besök i köket så kommer dessutom...


... princessan af sörby... dock inte i foppatofflor (tror inte princessor går i sådana det är det nog bara drottningar som gör) utan i "klack skor" ... =)

Underbara ungar.... =) man har ju aldrig tråkigt med dem ikring sig... =)

Nu kom mitt bloggande av sig lite... av vad kan jag tyvärr inte berätta här... men det får bli mer bloggande en annan dag.. nu ska jag försöka samla mig lite.. o sen jobba...

Jag önskar er alla en bra dag... och jag har mina tankar hon en vän.. (hoppas det löser sig)

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina prinssor,tänk vad det finns i Sörby.Dom bor väl i ett riktigt slott,med pappa kungen o mamma drottningen.ja dom är härliga,bra att få se dom på bild,för vi längtar efter er alla i kungariket Stor kram till er slla pappa hälsar

2010-10-06 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0