Torsdag... nu fattas det bara en..

Hej på er!

Det har INTE blivit några kattungar ännu... så några bilder på det blir det inte idag...Hon håller minsann på sig den lilla kvinnan... =)  men det kommer en annan bild som är ... ja faktiskt finare än kattungar... =) Lizze har fått en jätte fin tröja från min chefs son...


.... ja vad säger man... man blir nästan tårögd... den vackraste tröjan av dom alla.... =) Så nu fattas det bara en Leksands tröja åt Ebbabubblan oxå... (kanske en julklapp från snälla mormor o morfar?? *blinkar snällt* )

Sen fick hon oxå ett par skridskor efter chefens dotter....


.... jätte fina tjejskridskor...... så Tack snälla familjen chef för dessa saker... =) o tänk att min chef har en sån klok son... *skratt*

Ikväll spelar Leksand hemma mot Oskarshamn.. jag ska följa matchen via ref på Leksands sidan...
jag hoppas naturligt vis på en vinst... gärna en stor sådan.. Leksand har "köpt" in två forwards på en månad då de hade så många skadade samt två juniorer som åker i väg med juniorlandslaget.. så det behövs lite förstärkning... hoppas innerligt att detta "tänder" grabbarna...

nu är det bara 20 min till nedsläpp... så jag avslutar med en bild på mig o Lizze hur vi ser ut här hemma nu... så får det bli mer blogg en annan gång...


...... GO LEKSAND!!!!!!!! =)))

ha en trevlig kväll med er...

*kram* så länge....

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej alla ni som hejar på lif,det var vackert.Tänk att äntligen få se så fina flickor i dessa tröjor.Hoppas att ni hela familjen får en trevlig helg stor kram

2010-11-05 @ 16:35:27
Postat av: Dirk

Super Foto!!!

Gruß

Dirk

2010-11-28 @ 01:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0