Måndag.... Fotboll, Revben och en kall öl... =)

Hej på er!

Ja då var det en dag som gick i Fotbollens tecken.. nu låter jag kanske som värsta fotbollsnörden o det är jag kanske.. men det är ju vissa matcher o vissa lag man vill se.. så idag blev det tre matcher.. (ja den sista är inte slut än det är halvleksvila) Först blev det att se Dansken få stryk av Holland.. o det var inge bra i mina ögoin... sen slog Japan Kamerun... inte heller bra i mina ögon... o matchen som pågår nu är Italien mot Paraguay o där leder Paraguay med 1-0 o det ser bra ut i mina ögon... =)

Dagen till ära har jag iklätt mig fotbollskläder.. hm.. nåja rotade fram en av sonens alla fotbollströjor.. den vackraste i mina ögon iaf..


halva HIF o andra halvan Celtic.... (nu vet du Yvonne hur jag sett ut idag... hehe)


"gör en grimas mamma " sa Lizze.. o det kunde jag juh... haha... Nr 7 och Larsson på ryggen såklart.... tack Johan för lånet.. denna ska bäras under WM när jag tycker att det är viktiga matcher... =)

Roger tycker nog jag är en fotbolls nörd o grabbig... haha för han hade köpt öl med sig hem.. (iofs på uppmaning från mig) och sedan revben och coleslaw... slängde in revbenen direkt på låg värme i ugenen efter att ha "smekt dem med marinad" fick stå 1½ timmde då det var tjocka revben...


så här blev det... lite grillchips till.... =)

en kall

smakade fint till..... =)

Innan vi åt så gick Ebba o lade sig men Lizze fick sitta uppe med oss o äta lite... det må ni tro att hon mös av... efter mat skulle hon mysa lite med pappa i soffan...


hm.. Lizze ser lite rädd ut men det var hon inte... bara busig... =)

nu har andra halvlek börjat så det får bli mer blogg en annan dag....  ha en underbar Måndagskväll...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Danica

Hehehe...ja den var snygg typ gurk/tomatsallad det är du det...fin bild på Lizze i Roger Moore...

Här skiner solen hoppas den gör det på er oxå...kram <3

2010-06-15 @ 10:16:34
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0