Söndag... lata sköna söndag...

Hej världen! ja då var det söndag igen... mysigt men vemodigt då det är måndag imorgon igen juh...
nåja vi överlever det oxå.. frågan är om vi överlever kylan.. nu börjar jag bli trött på den på allvar... imorse var det -24 o det är fan inte skönt... iofs har solen lyst upp vår tillvaro idag men inte tillräckligt värmande... =/

idag har vi latat oss sådär lagomt...

Lizze har spelat dataspel.. o sen hamnade hon vid tv-spelet...


här sitter hon o spelar o väntar på mig.. men jag skulle ju blogga först... =)

Ebba.. ja den lilla donnan har målat på sin målartavla...


Här har hon målat pappa Roger i klänning.. en bil med en blomma i och en sten... =))) ja fantasin är det inge fel på... =)

Sen la hon sig i soffan o bläddrade igenom reklamen... =)


Hon läste högt för mig.. så nu vet jag precis vad som fanns där.. =)


Här hittade hon sidan med godis... =))

Resten av dagen kommer bli lugn.. det blir väl lite mys vid tvn ikväll och jag ska bänka mig vid datorn kl 16 för att följa ref på matchen Leksand - Troja Ljungby.. o idag hoppas jag vi krossar dem...  =)

sen ska ni få se lite gamla kort.. på mig i lekis och ettan... det är så roligt med FB för där hittar man gamla klasskompisar man inte sett o pratat med på många många år... o två av dem har lagt in gamla skolbilder... roligt roligt...

vi börjar med lekis... så här är jag 6 år..


Jag i övre raden i vit tröja.. ser jäkla glad ut.. haha..

Så till fotot där vi är 7 år..


Jag i mittenraden med randig tröja.. nr 2 från vänster.. haha... ja det där var good old days det... =))

Nu ska jag gå o spela lite tv-spel med lizze...sen ska jag ladda inför matchen...

ha en skön lat söndag alla...

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0