Onsdag... trettondagen... med kyla

Ja vad säger man... -30 när jag o ebba kom upp i morse... hurr.. kallt både ute o inne... men förstog det skulle bli kallt redan igår kväll då var det -27.. o stackars månen som kämpade sig upp...



var tvungen att gå ut i kylan o ta ett kort på den... det ser ut som det brinner.. aldeles orange var det... lite svårt att se kanske... men kameran orkade ingen bättre bild...


ja vad hittar man på idag då med så kallt ute... som "varmast" har vi haft -24 så att gå ut är inte att tänka på.. jag har åkt skidor på tv:n hela dan.. mer eller mindre iaf... men stekte lite pannkakor till lunch åt barnen o då kom jag på att de skulle få ha picknick med sina pannkakor.. (ett bra sätt att få dem att röja lite i lekrummet oxå.. haha) sagt o gjort.. de städade i lekrummet och sedan dukade vi fram.. pannkakor en bytta med socker att doppa i o lite saft... här kommer lite bilder från deras picknick... =)


Framdukat...


man blir törstig av pannkaka...


mmm... spännande lunch... =)


Lizzes tur med saften.. =)


Med munnen full..... =)


Jag tror de hade en trevlig annolunda lunch...

Jag hoppas att ni inte fryser fast.. o att ni får en bra kväll... vi ska nog glo på burken.. o kanske jag ska försöka spela lite poker o se om jag kan vinna tillbaka det jag förlorat... har gått dåligt några dagar nu... men som jag brukar säga... det är tur det inte är riktiga pengar man spelar om....

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0