Måndag... Ebba 3år

Jaha godkväll världen... det är alltså idag hon fyller den lilla donnan... firad igår och födelsedag idag... att vi firade henne igår var för vi trodde hon skulle till dagmamman idag.. men igårkväll blev det ändrig då dagmamman inte hade alla barn förrän imorgon (tisdag) o det är klart att alla dagbarnen ska vara med och fira "lill" Ebba... =) så då firade vi henne igår bara för vi trodde hon skulle iväg tidigt och det är ju roligt om hon hann med sina paket o leka med...

Dock väckte vi henne med sång i morse.. hon ler o säger sen... mäh.. var är mina paket... ?? =) dom fick du igår sa vi... jaha säger hon... mäh... får jag ingen tårta?? =) jodå säger jag.. det är klart du ska få tårta.... men var är den då säger Ebba.... hehe... hon är skoj den...

Vi skickade iväg Roger och Lizze o sen varf det mys... först lite tv o sen spelade vi fia med knuff... lite svårt men hon tyckte det var roligt att "knuffa" ut mig iaf... vilket hon ghorde massor så det blev vinst för henne... o förlust för mamma...


spelet i full gång.. Ebba är gul o jag röd.. o ni ser ju vart mina pluttar står.. jadå inne i bo...


lilla fröken filur.....

Efter en match i fia så åt vi lite tårta för det hade jag ju lovat henne...


Gott... när jag tar fram tårtan (som är samma som igår) tittar Ebba på den o säger... mäh.. den är ju inte hel?!?!. Vem har ätit på den.... haha... ja som sagt.. hon är rolig..


Man blir inte mindre busig bara för att man blir 3 år... hehe...

nu sover båda flickorna.. o jag ska krypa i säng strax jag med... så sov gott...

*kram* så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0