Måndag.... Åter till vardagen.....

Ja då var vi tillbaka till det något sånär normala.. Roger har börjat jobba... men flickorna blir hemma denna veckan oxå... ja iofs Lizze börjar skolan på fredag... hmm en jävla dag att börja skolan på... *muttrar* nåja.. det blir nog bra det... o Ebba ska till Yvonne nästa vecka.. o då är allt i sin vanliga lunk igen... =)

Kallt har vi idag... -20 imorse... under dagen -17 o nu ieftermiddag/kväll -20 igen.. ja jag håller mig för skratt... *bläh* hatar verkligen vintern....  jaja vi får ju vara inne o hitta på inne saker.. jag skulle ha kastat bort Julen idag... men ryggvärk o värk i händer o armar satte stopp för det.. men fick undan all tvätt jag hade iaf... *bra på mej* =)

Lizze har spelat Rogers spel på datorn...






Ebba har lekt i lekrummet.. hon har läst saga för sig själv... =)



ja hon läser i en målar bok....



Finns mycket att säga om de bilderna i boken... =)

Efter att vi ätit så satte flickorna igång med sina stora konstverk... de har målat med vattenfärger.. blir inte så snyggt på köksduken efteråt men de har roligt o målar i timmar... =)





Fina konstverk... frågan är bara vart vi ska göra av alla... får kanske ordna vernisage o sälja av lite... haha....


nu ska jag ta ut stackars ......



Spookie... han vill inte vara ute när det är kallt... gör det han behöver o sen snabbt in igen... ja vi får hoppas att denna kyla släpper så det blir lite mildare så både barnen o Spookie o jag kan vara ute...

ikväll blir det lite skidåkning på tv... är ju en sprint o den måste man se...

hoppas ni alla får en skön kväll...

*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: Tantans

Bättre måndag än min iaf...ha en trevlig Trettondagsafton iaf...jag skall vårda jag :-D kramas in mass

2010-01-05 @ 00:10:57
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0