Fredag... en vecka till ända...

Ja då var det ytterligare en vecka som rullat fram.. tiden går fort.. men det är bra då blir det snart vår... hmm. kom iofs en dm snö igår men jaja den ska väl kunna smälta bort den med.. =)
Igår var jag in på Hagfors o lämnade ett ansökningspapper om lärlingspraktik på miljöhälsan .. träffade chefen där o han verkade trevlig det lilla vi nu hann prata men hoppas iaf att han fick ett possitivt intryck av mig och att jag kan får praktikplatsen... =)

Sen åkte vi till Johanna med familj... vi det var jag o Ebba det... Johanna hade bakat och bjöd på en god kladdkaka.. så firade dom Ebba... o tror ni jag fick med mig kameran.. nehej.. den låg kvar i bilen.. *suck* jaja.. Ebba fick en rittavla och en bondgård.. så hon var jätte glad.. idag har hon lekt med bondgården hela morgonen...


Leka o kolla på tv;n samtidigt går jätte bra.. =)

Idag har jag frostat av frys nr2 då frysboxen lagt av.. suck så nu har jag massor med mat ståendes på altanen.. o håll för gudsskull tummarna att jag får plats med allt i en frys.. lite har jag slängt.. sånt som legat nått år eller två.. så för den delen var det väl bra.. men VILL verkligen inte slänga allt...

Sen tog jag o Ebba sparken o skulle möta Lizette.. men hann bara till brevlådorna då kom Lizze åkande i bil med faster Nina.. vilken lyx.. hon fick skjuts... =) när vi kom hem ville flickorna vara ute en stund o de fick de så klart..



Lizze lekte i djupsnön med Spookie... de hade väldigt roligt.. såg ut som två snögubbar när de kom in.... och Ebba.... ja Ebba hon....



.... Ja hon åkte tefat.... =)

Ja sen får jag ju inte glömma bort att nämna att Lakesand spelar match ikväll.. dock visar de inte den på tv:n utan jag får sitta vid datorn o läsa referatet på Leksands hemsida.. men det är roligt för där finns en chatt med många goa Leksingar.. och en som jag brukar prata med heter Calle.. han bor i Gävle o håller på Leksand.. klok o förståndig pojk det där.. (dä du Danica.. du ser det finns kloka Gävle bor oxå... haha) så då passar väl denna bilden nu....


Ebba i min Leksandströja....

Calle var inne på min blogg o tyckte det handlade alldeles för lite om Leksand.. så jag får väl bli lite bättre på det då... hehe... men nu har jag iaf nämnt det och lagt in en bild... så nu får du vara nöjd en stund Calle.. haha..

Tilsammans med att jag sitter vid datorn o läser ref så blir det väl Lets Dance.. det är Lizzes favvo program så hon är väldigt nöjd att det inte var hockey på tv:n =) så det blir väl lite tv mys o så oxå.. vi ska äta hemmagjord pizza o en öl till... sen skulle jag tro att det inte dröjer innan JB (som min gode vän Danica säger) kommer med sin närvaro...

vem JB är... jamen det är ju självaste...


John Blund juh.... =)))

ha en skön fredagskväll alla... o ta hand om varandra...  o håll tummarna för att Leksand ska ha hittat sina ben efter matchen mot Troja som de spelade uselt.. dessutom får vi se vad den nya målisen Lawson går för ikväll.. ha det gott...

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra att hon gillar presenterna =)

2010-01-29 @ 22:26:15
Postat av: Kristina

gumman, är det inte dags att Ebba får en tröja i sin storlek? Bara en lite fråga...tycker att hon förstås är söt i den stora men tänk va söt hon slulle vara i sin egen tröja...hihi nej då hon får ha vad hon vill, en liten gullunge hur som helst:)

kram kram

2010-01-29 @ 22:55:00
URL: http://hurtankervi.blogg.se/
Postat av: Tantans

Hahaha...Camilla det finns bara ett lag som är värt att HEJA på det är BRYYYYYYYYNÄÄÄÄS.....Sen kan din Calle bo i Gävle och hålla på Leksand ...han är ju en skam för Gävle varför skall han bo därför ...flytta pojkfan till Leksand vet jag Hahhahahahahahahaha

Kram på er dårå

2010-01-30 @ 10:42:33
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0