Onsdag... min dag... =)

Ja då var det denna dagen där man blir ett år äldre... men som det stog i kortet från mamma o pappa.. ett år är ingenting så länge man inte lägger ihop alla åren... hehe... tack mamma o pappa.. =))

Jag har fått så många gratulationer idag så man tror att jag fyller 70.. istället för 28 *harkel* det har ringt några o grattat.. o på FB har jag fått ca 35 gratulationer... o det är trevligt!!! =)

jag hade ju redan fått presenter tidigare så det visste jag att jag inte skulle  få.. men jodå Roger hade en liten överraskning ändå.. i form av trisslotter... men dock utan vinst... det hade varit trevligt med några miljoner eller 100 000 eller 25kr... men nej då.. det skulle vi inte ha idag iaf..

jag fick oxå en spargris av Lizette som hon egentligen fått.. men hon ville att jag skulle ha den o spara pengar i... dock är det hål i botten på den.. fast det gör inget... jag har inga pengar att spara iaf.. hehe..

flickorna har sjungit för mig innan de gav sig iväg i morse... det är gulliga ungar... o de stora barnen har ringt o grattat sin gamla mor.. oxå trevligt att de kommer ihåg.. =) tack alla barnen... =)))

När Lizze kom hem fick hon hjälpa mig baka tårta.. o det gjorde hon mycket bra....


Bäst var nog o slicka skålen... hehe...


duktig tjej må ni tro... men så brås hon på mamma juh.... haha...

Lizze ville promt att det skulle synas på tårtan hur gammal jag blev.. hon frågade om ljus.. men man har ju inte lust att vaxa hela tårtan... så det fick bli siffror i choklad...


Av någon anledning så ser siffrorna 2 och 8 lite konstiga ut... tycker ni inte??? haha...

medans vi väntade på att Roger o ebba skulle komma hem så passade jag på att byta om inför kvällen... var ju hockey på tvn... Leksand - AIK (en jämn o spännande match som Leksand vann.. vi skickade AIK till Sibirien,, haha)

Sen blev det tårtkalas....


Ebba gillade.....


Lizze gillade......


Jodå.. Roger gillade han oxå....


Jag gillade oxå tårtan.. så tack Lizze... perfekt att ladda upp inför match med tårta... =)

När vi ätit tårta ville Ebba spela tv-spel... jodå hon kan hon... ja kanske inte så himla bra.. hon spelar Mario kart... man kör bil på en bana.. hon kör både i diket o åt fel håll.. men inte spelkar det henne någon roll... hon gillar bara att spela juh... inte så noga o vinna... härom dan när hon spelade såg hon ut så här.... =)


Haha... visst är hon underbar... vet dock inte om mössan fungerar som störtkruka eller nått.. men hon är rolig... =))))

nu är klockan halv 11 snart och nöjd med min dag ska jag krypa ner i sängen.. snart är det Fredag o då far vi till Leksand jag o Roger för att utnyttja min present... =)) ska bli såååå roligt...

så tack igen alla underbara människor som grattat mig... Godnatt !

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Danica

Nice födelsedag du fick...med alla tre sötisarna...kramas<3

2010-02-11 @ 11:59:59
Postat av: mamma

Det var ett riktigt kalas ,med tårta som såg jättegod ut synd vi inte kunde komma.Vi få ha lite kalas när ni kommer ner hit ,eller om vi kommer upp.Då kan vi fira er alla som har fyllt,eller som fyller detta året.Ja det kunde väl inte bli bättre ,nu när leksand vann mot Aik.Hoppas dom spelar lika bra och kanske lite bättre,imorgon när du ser dom på plats ihallen.Ha nu en riktigt bra dag i Leksand kör försiktigt Kram Mamma o Pappa

2010-02-11 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0