Lördag... dagen efter match

Hejsan hej på er!

jaha då var det Lördag och igår var vi i Leksand jag och Roger... =)))) vi hade det jätte mysigt... trots en kass match... ja kass från Leksands sida iaf... tom Leksands ena tränare Christer Olsson har uttalat sig o bett om ursäkt... så här sa han... "Vi vill be om ursäkt till supportrarna och alla som var i hallen idag. Vi vill ge alla som betalar något mer än det här,"

ja o det var fan det minsta de hade kunna sagt.. så kass var dom... men vi hade det roligt o trevligt iaf.. först var vi på en restaurang som heter Bospoern och åt mat...



... Plankstek blev det.... o det var jätte gott...

Roger drack CocaCola... o ändå...


... Såg han glad ut.... =) han skulle ju köra hem sen... (tack för att du körde mig både dit o hem säkert... *kram*)

jag tog två ...


... öl till maten... sen ville jag inte ha mer... man har ju inte tid att springa o kissa mitt i matchen... haha...

Sen drog vi till ishallen... jag iklädd min leksandströja o roger med min leksands halsduk...

vi stod i klacken o sjöng o hejjade så idag är jag lite heser... men det var det värt... o även om nu leksand spelade dåligt så hade vi en mycket trevlig o bra dag... o bara att få stå i klacken igen... ja vad kan man säga... det gjorde mig glad... i hela kroppen... jag tror Roger tyckte det var lite roligt oxå.. för han sjöng o hejjade han med... jag tror det bor en smygleksing i den mannen,... haha...

vi hade en mycket trevlig dag/kväll... och idag har vi varit ganska lata o jag har varit seg... men det var helt klart en underbar present.. så tack Roger för att du står ut med mitt stora intresse för sport över huvudtaget o Leksand o hockey i synnerhet.... =))

Här kommer en bild från matchen.. var lite svårt att ta kort då jag var alldeles för engagerad i matchen...


... mina "pöjkar" =)))

nu ska barnen snart krypa i säng sen blir det OS för min del.. både damkronorna spelar och sen blir det skidskytte... som sagt... jag gillar sport... =))

ha en en underbar lördagskväll imorgon är det alla hjärtans dag.. o då ska vi överraska flickorna med att åka till Torsby o bada i äventyrsbadet där.... =)))

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl kul att bara komma till leksand o till hallen ,där råder alltid en speciell stämmning. Så mycket hockey vi har sett där,och fortfarande kan vi sitta här i skåne o få lite gåshud när lif spelar.Ja och ni var värda plansteken, flera gånger om.o ölen också.Roger får väl ta igen sin öl när det passar,det var skönt att resa n gick bra.Vi skickar massor med kramar mamma o pappa

2010-02-14 @ 11:19:01
Postat av: Danica

Vilken härlig fredag du fick i födelsedagspresent av din Roger ...han vet vad en Leksingdrottning behöver...och vad plankan såg mumsig ut nästan som den som reveras här i Bro :-)

Lördagen var skitkul för min del hahaha...du kan kolla på bloggen snart ...just nu hämtar jag krafter ASG....kram på er <3<3

2010-02-14 @ 16:40:03
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0