Torsdag.. från kungligt besök till jobb.... =)

Hej på er!

Oj vilken rolig dag jag haft idag...  jag har haft besök av en kille som heter Roberth, han kommer från Kumla (så det "gnäller" lite när han pratar..  haha sorry Roberth var bara tvungen att skriva detta.. ) han har ett företag o jobbar med bla marknadsföring och nu ska jag få börja jobba åt/med honom här hemmifrån. Jag kommer fortfarande vara lite hemlig när det gäller exakt vad då vi inväntar papper och beslut från AF.. men hoppas iaf att innom två veckor ca kunna vara igång... o jag lovar att så fort allt är klart med alla papper etc så ska jag berätta precis vad jag kommer jobba med... och ni som känner mig kommer inte bli förvånade.. =)


här är han på bild föresten.. då han skulle fota mig för att jag ska vara med på hemsidan så var det ju inte mer än rätt att jag fotade honom o la upp han här.. =)

Vi har haft en mycket trevlig o givande dag... o jag bjöd på lunch i form av kantarell o västerbottenost paj med en god sallad till... o det tror jag han uppskattade... =) så har han naturligtvis fått kok kaffe oxå.. en mycket viktig ingrediens till en trevlig dag..

Igår hade jag oxå ett trevligt besök... ja rent av ett kungligt besök... (dä ni!!!!) det kommer inte stå något om det i hänt i veckan.. o heller inte i någon lokal tidning... men inte desto mindre kungligt för det... =)

Vem som var här??? jo det ska ni få se....


ingen mindre än "the little princess of Sörby" juh... =) jojo... hon skulle göra sig som princessa vilken dag som helst.... =) o det rinner minsann en stril av lite blått blod i hennes ådror då vi har både Sten Sture o heliga Birgitta i släktträdet bakåt.. jojo... fint ska det va.... =)) visst är hon fin... =)

Sen har vi besök av en helt annan sort här hemma oxå... o det är ett mindre trevligt sådant.. vi har nämligen fullt i.....


... getingar..... Anticimex var ju här o tog bort 3 bon samt ett jordgetingbo för några veckor sedan.. men lik förbaskat så finns det massor med getingar här... slöa irriterande och envisa jäklar som gärna kommer o landar på en... uch... jag gillar dem inte!!!!! jag har inte hittat nått mer bo på huset eller uthusen men nån stans kommer de ju ifrån.. o så fort jag vet var så kommer de utrotas... *bläh* ännu har ingen av oss blivit stucken... men det är otäckt när de är så slöa (vilket de normalt sett inte brukar vara än) o envisa....

ja det var lite om de besök jag haft/har under dessa dagar....

nu ska jag bara sätta mig o smälta o glädjas åt att åter snart ha ett jobb som kommer vara så meningsfullt och framför allt betydelsefullt... =)

jag önskar er alla en fortsatt bra o trevlig dag....

*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: Danica

Hehe..jag vet ..jag vet....men säger inget...och det var ju en riktig pudding du haft besök av :-)men vad faen måste han äta svamp den stackarn????



Och jag hoppas de här två veckorna bara går så fort...så det händer nått...



Och visst är hon söter din trollprinsessa...Blått blod eller inte det är liksom iaf rött...men anor kan man ju ha skrattar...hoppas ni har en bra eftermiddag och kväller ...kram <3

2010-08-19 @ 16:50:58
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0