Tisdag simmning & simmning i olika former.. =)

Hej på er!

Jahapp då hade det gått en vecka igen.. en mycket rolig o spännande vecka har det varit jag har jobbat lite som personlig assistent plus haft träff ang ett helt nytt jobb o det är ett spännande roligt jobb.... mer berättar jag inte nu.. utan håller er på halster tills allt är helt klart... man ska ju inte ropa hej förrän man är på andra sidan ån... o just nu är det nog inte ens en å.. bara en liten bäck.. haha.. men återkommer till det senare.. =)

Så till rubriken simmning... först ska jag skicka ett mega grattis till Anders Olsson som tagit guld på WM i Holland två dagar irad... först på 400m fritt i söndags och sedan på 100m bröstsim igår.. just nu har han kvalat sig till final på 50m fritt som siste man... men när det gäller Anders så ska man inte deppa för att han just nu har sista tiden... det kan ändra sig snabbt med den mannen.. =) han är bara så fantastisk!! Go Anders!!!!


Gårdagens guldmedalj.... =) Grattis igen...

Man kan ju simma snabbt som Anders eller så kan man "simma" bara för att det är roligt... och roligt har det varit här hemma.. har haft Johanna o Joline här i några dagar o det var ju varmt o skönt så då blev det vatten i poolen...


... det såg minsann Joline till.... hon är duktig som kan hjälpa till o fylla i vatten så de kunde bada...


... här sitter det tre badbrudar o väntar på att det ska bli dags o "dyka" i....


... sådärja.... varmt skönt o blött..... =)


... nämen se där... Johanna hamnade oxå i polen en sväng... =)

ja de hade en rolig stund i polen allihop.. det var mycket skratt o plask där... =) o det var roligt för mig att få rå om både Johanna och Joline i några dagar... o roligast var nog att Joline nu har börjat säga "momo" =)


mysgrodor..... =)


fina flickor med blommor i håret..... =)

sådär.. då blev det lite bilder för er att titta på... =)

Vad har jag hunnit med mera då.. det har blivit mycket i telefonen dessa dagar då jag försöker fixa en massa.. men även med vänner har pratat med Danica som hade stampat ner klacken o gått hem härom dagen.. o det var inte mer än rätt... =) o även Nigulla (Gunilla) har jag pratat med i två dagar... o ändå hann vi inte bli klara.. hm.. så det blir nog ett samtal till henne oxå... o så Carina som varit o opererat sin axel... hoppas innerligt att det gick bra....

Nu ska jag och Lizette rensa lite svamp som de plockade i söndags när jag jobbade... väldigt hygglo att plocka svamp som jag får rensa... (det är ju så tråååååkigt... att rensa alltså... plocka är skoj)

önskar er alla en riktigt bra dag =)

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: camilla larsson

from nu kommer jag följa den här bloggen kram

2010-08-17 @ 11:30:58
Postat av: Danica

ja du trollkäring du har mycket omkring dig du...men det är ju mycket positiva saker...hoppas det fortsätter så---kram <3 till alla trollen

2010-08-17 @ 13:27:01
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0