Tisdag.. del2

Hej på er.... igen!

Ja nu tror ni väl att jag är helt tokig... två inlägg på en o samma dag... =) men måste ju dela med mig av lite här i livet... haha...

Ska bara berätta att idag har jag börjat med något som jag inte riktigt bestämt om jag gillar eller inte.. jag har börjat lyssna på min allra första ljudbok... har aldrig lyssnat på en ljudbok innan... så jag har lite svårt att veta vad jag egentligen tycker... för jag är ju en bokmal... periodvis ska jag kanske tillägga... jag älskar o läsa... läser många olika typer av böcker.. deckare, romaner, fantasy.. etc... men har som sagt aldrig läst/hört en ljudbok... o därför måste jag nog testa detta innan jag kan tala om ifall jag gillar det eller inte... just nu har jag fullt sjå med att koncentrera mig för att "höra" allt..=)  har lyssnat på en cd av 8st... ska återkomma med vad jag tyckte när jag är klar...

Jag läser/lyssnar på en bok av Scott Frost

djävulsk risk heter den..... en thriller som ska vara nervspännande... 


det jag känner just nu är att det är lite opersonligt att lyssna på samma röst hela tiden... när jag läser (på riktigt asså) så finns ju personerna o rösterna i min fantasi.... men det kanske kommer ju mer jag lyssnar på denna bok... nåja.. jag ska lyssna på hela o inte ge upp... kanske är träning bara... =)

nu ska jag nog ta o göra kvällen... det är iaf dax för det om en liten stund... kanske ska smita in till pokerbordet på FB.. gick ju bra sist jag spelade.. vann 160 000 ca... o det är då man deppar lite att det är oriktiga pengar man spelar med... men å andra sidan hade det varit tiktiga pengar hade jag aldrig vunnit nått så det är ju lika bra o inse att man inte är en pokerhaj på riktigt... bara på fejk... =)

ha en fortsatt bra kväll...

*kram* så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0