Onsdag..... kycklingsallad...

Hej på er!

Jaha då har man jobbat lite igen då och idag ska jag iväg till klockan 11.. men slutar klockan 15 så det är ett bra pass... =) så snart ska det kastas in i en dusch o fixa till så man ser så anständig ut som man kan... =) det är inte lätt alla gånger kan jag lova...

Det är skönt att det funkar så bra med barnen på dagis/fritids men Ebba saknar allt sin "Ivonne" =)

Igår när jag kom hem o hade vilat lite så slängde jag in kycklingklubbor i ugnen o stekte för att sedan rensa dem och igår kväll åt vi en mycket god kycklingsallad....



hade i kyckling, ruccola, salladslök, salladsost (typ fetaost), tomat, gurka och pasta.. gjorde sedan en dressing på grekisk yoghurt lite ketchup, lite honung, salt o peppar... mycket smaskigt var det... o räckte till lunch åt både mig o Roger idag... =)

ikväll ska vi nog grilla lite spareribs... eller om jag sparar dem till fredag kväll kanske.. hmm detta får jag nog fundera på... =)

imorgon börjar jag inte förrän klockan 17 o då får vi se om jag o tjejjerna kanske drar till skogen eller nått... måste ju kolla in svampläget... dock får vi nog åka utan Kristina för hon har åkt till Lina i Dalarna... hmm.. utan att fråga mig om lov först.. *skratt* nåja hoppas hon har det bra där och att Lina o hon får umgås det var allt ett tag sedan de sågs o man saknar ju sina barn när man inte träffar dem...

Jag ska iaf under nästa vecka åka till Johanna o Joline.. då Johanna jobbat i Rättvik hela sommaren o jag knappt har sett dem alls.. så dem längtar jag efter.. sen ska jag höra med Sonen.. ja ni vet den där ohängda.. *ler* om han inte ska komma hem till mammsen lite.. saknar ju honom oxå.. *kram på er ALLA mina ungar..*

nehej.. nu klickar klockan på o om jag ska hinna både duscha o äta frukost så får jag lägga på ett kol... blir mer skrivande nästa gång...

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Danica

jamenvad smarrigt det såg ut och när gör det inte det när du har fixat till nått i köket...hoppas ni har en bra vecka...kram på er dårå <3

2010-08-04 @ 17:52:34
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0