Lördag... en mycket trevlig fredag

Hej på er!

Jag måste ju bara skriva om gårdagen för den blev så oväntad o överraskande... Jag jobbade sista dagen som pers. ass. (såvida de inte ringer o behöver folk dårå, men har iaf inte fått mer tider där) Efter jobb åkte jag o handlade lite o planerade kvällen mat.. handlade för att göra tacos.. det är ju gott o var länge sedan vi åt.. så så fick det bli...

Precis när jag hade tänkt att börja förbereda maten ringer telefonen.. då är det våra underbara sommargrannar Marianne och Tommy som ringer... De frågar vad vi gör.. o vi gjorde ju inget speciellt just då... så ville de bjuda oss på pizza... o ett sådant erbjudande tackar man ju inte nej till.. De var på väg hit efter att ha varit hemma på Skoghall (i karlstad) så de skulle hämta pizzan på vägen om vi bara ringde o beställde.. Så Roger ringde till pizzerian i Munkfors o beställde en familjepizza...



Det blev en jätte trevlig kväll med pizza o sedan en kopp kaffe med ett lite wienerbröd till... mycket prat o skratt blir det o så hjälpte vi Tommy att leta delar till en husvagn som han håller på o fixar...

Ett stort tack till Tommy o Marianne för en trevlig kväll... funderar på o bjuda in dem på tacos ikväll.. ska se om de har tid... o isf ska jag plocka fram kameran som jag glömde göra igår.. (JA JAG VET... jag är kass... *ler*)

Ha en bra Lördag...

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0