Fredag.. Valborg och "krullor"

Hej på er! då har det blivit sista April och valborgsmässoafton.. o det känns faktiskt som att man kan lägga en milstolpe bakom sig.. imorgon är det maj.. o med maj kommer det förhoppningsvis mer värme... o det gillar jag... massor!!! =)

Vi ska inte iväg o kolla nån brasa utan vara hemma o äta o dricka gott... så det blir mys.. jag ska göra pizza... frös in två degar sist jag gjorde o dem har jag tagit fram så nu får vi se om det verkligen gick att frysa dem... nåja finns ju smörgås annars... haha...

Igår gjorde jag ju flickorna fina på morgonen... o det temat ville Lizze fortsätta på så när hon duschat igår kväll så¨skulle jag göra "snurror" i håret på henne...


rena rama afrikan frillan... =)


Detta sov hon med.. hon klagade lite i morse att hon inte kunnat ligga som hon ville... men hon hade iaf sovit... =)

efter hon fått frukost i sig skulle snurrorna plockas ut....


hehe... snacka om "afrokrull" =))  men hon är söt i en massa lockar min Lizze....

sen fixade vi ordning på alla lockar och gjorde henne så fin.... =)


så här fin var hon när hon gick till skolan.... =) massor med "krullor" i håret... fina Lizze... =)

Nu ska vi börja förbereda lite o äta här hemma.. så jag önskar er alla en helt underbar valborgsmässoafton....

o lek inte med elden... =)


*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Danica

Vill man vara så söt då får man lida pin Lizze ...du vart så jäkla söt...men det var häftigt med afrofrillan oxå.. kram på er alla <3

2010-04-30 @ 23:05:28
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0