Torsdag....

Idag skulle man ha ätit ärtsoppa om man tyckte om det... men det fick bli korv med bröd till lunch för min del... Ebba fick makekononer o farli korv... =)

Ikväll har jag o Roger ätit greksallad och karre i ugnen... mmm det var mumma det... =)

Jag började något jag inte borde ha gjort idag.. började röja på övervåningen... ja jisses däger jag bara.. men nu har jag börjat o då måste vi göra klart o sen blir det fint.. haha... men att plöja igenom alla gamla kläder o bra o ha saker... gahhh.... inge kul...

Imorgon är Roger ledig... o då får vi hjälpas åt så går det både lättare och är roligare... jag är lite sliten i kroppen idag så allt går i sirap.. sen sov jag inte inatt så himla mycket för att jag hade så ont.. ibland är jag jävligt less på denna värk.... =/

detta får bli allt för idag... hade inga bilder o lägga in... men det får bli mer i morgon o lite bilder.. imorgon kommer den Finska kvinnan hit... Minna.. en jätte go tjej som jag jobbade med innan.. det ska bli roligt.. ska ta kort på henne så ni får se henne... =)

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0