Tisdag... svärföräldrar

Idag skulle jag o Ebba åka till Farmor o farfar... meningen var att vi skulle fika.. men vi blev bjudna på lunch istället... *gottit* så jag blev riktigt bortskämd med att inte behöva laga mat idag... =) vi fick pannbiff potatis och sås... o det var som vanligt jätte gott....

Jag har jätte bra svärföräldrar... helt underbara o snälla är dom... på fredag ska både lizze o ebba dit o sova.. så vi får lite barnledigt... det ska bli mys... =)

Hade inga nya bilder på mina svärföräldrar så här kommer ett par från i julas...




Farfar o farmor och lizette... på julafton SER man glad ut... o ÄR glad... =)




Farmor och Ebba... =)


Sådär nu har ni träffat mina svärföräldrar oxå... =)

sen har jag två till som jag vill presentera för er.. o det är våra stora råttfångare här hemma... Pissen och Rasmus... (Ebba säger Mahmuth.. så han är vår alkaida katt.. )




Rasmus (närmast i bild) o Pissen sitter o smaskar på.. nä inte råttor.. utan korv.. det är två bortskämda herrar ibland nämligen... =)

nu ska jag kolla klart på tV sen blir det sängen...

natti natti på er...

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0