Fredag.... underbart...

Ja då har hela veckan rullat på och det börjar närma sig helg... *skönt* Idag skall Lizette o Ebba till farmor o farfar för att sova över... =) det ska bli skönt med en kväll bara vi... fast det blir ingen sovmorgon i morgon för imorgon är det fisketävling och vi ska vara vid tjärnen redan klockan 9... men det kan vara skönt att få en kväll med lite god mat o dryck.. vet bara inte vad jag  ska hitta på.. ska nu ställa mig o kolla igenom frysen... om jag har världen tur finns det hästfilé kvar.. men jag är 99% säker att den är slut..

Jag får väl  kika o se vad det kan bli... har karré iaf.. o det är gott.. nåja ska som sagt var kolla.. =)

Jag  ska ocå gå igenom priserna till fisketvälingen o se vad vi har kvar från i våras... sen har vi köpt in 3 fiskespön som ska gå till vinnaren i varje klass. (herr, Dam och ungdom) men sen ska det vara priser till de endra som får fisk oxå.. =) vi hoppas det kommer många folk.. det är roligt... tävling i två timmar  o vi söljer korv o dricka o lotter... det ska iaf inte bli regn imorgon enligt väder kanalerna.. (har kollat upp flera) så vi hoppas på tur med vädret.. =)

nu ska jag ta  o fixa här.. först rota i frysen sen ska jag diska tvätta gå igenom priser o så måste hönsen få lite mat.. =)

Här kommer lite bilder från förra höstens fisketävling











*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0