Torsdag.... grå(t) mulet

Jaha... se jag kan juh... *stolt  över mig själv som bloggar två dar i rad* =) Ja det är med sorg i hjärtat jag skriver att Leksand fick stryk igår... men de spelade så kass... jisses... jaja bara att ta nya tag... man får inte ge upp...

Idag är Roger o Lizze iväg.. jag o Ebba är hemma o eldar målar o myser... =) ja så lillkissen oxå förstås... var lite orolig  i morse när jag kom ner o såg att hon inte ätit ngn mat... men det löste sig när lizze kom upp då hon låg hos lizze i soffan.. o jag satte matskålen där... tror hon behöver sällskap när hon äter... hon mumsade i sig nästan allt i hop.. sen satte  gick hon på lådan minsann... dutti kisse... =)

jag hann ta lite bilder innan lizze var tvungen att åka till skolan... då de hanns med lite bus oxå... =)











Ebba målar o målar... o nu har hon börjat göra "huvudfotingar" jag tycker det är tidigt hon är ju inte ens 3 än... men hon har kanske ärft morfars konstnärliga ådra... =) här är lite bilder på henne o katten som busar i soffan i bakgrunden... =)




Full koncentration..... =)



Glad skit... =)


Ikväll ska Johan med 3klasskompisar sända radio igen.. från radio Rättvik... ett projekt arbete de har genom skolan.. de gör det några torsdagar och ikväll har de sändning mellan 19-20.. roligt o lyssna via webben... saknar ju min "lille" pöjk...

nu ska jag göra danicabröd o sen ska vi hämta lizze utanför skolan för jag måste handla hem lite.. ska ta lite mer bilder på katter o barn sen... *säger ju att jag ska skärpa mig* =p

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: johanna

Bella Boll tycker jag hon ska heta =)

2009-10-23 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0