Tisdag..... Prinsessor

Jaha så var det dags igen... att blogga tar mer tid än man tror.. o när man inte har tid så blir det inte gjort... =) Del 2 av Bill & Bull kommer senare... dels för att jag "glömde" ta kort (snacka om ahlzeimers) o dels för att hon kommer tillbaka (för Roger kunde inte fixa datorn tills hon skulle hem) o det är roligare att skriva om en person när man har lite roliga bilder att lägga in oxå...

Idag har alla varit iväg och jag har varit taxi till Kristina som skulle till Torsby till tandläkaren.. så lite lugn o ro blev det på förmiddan och då ägnade jag tiden till att elda så vi fick varmt o skönt inne... =) det är kallt som fasiken o blåser ute... nåja.. det är inga minusgrader men inte heller såp vansinnigt många plusgrader... bara ett par.. o då har ändå solen varit framme idag...

Igår skickade johanna bilden fotografen tog på Joline på dagis.. o den är så fin.. hon är minsann mormors gull... =)




Se vad hon är söt... =) Mormors prinsessa nummer ett...
jag ser fram emot min julklapp i år.. en inramad bild av det lilla charmtrollet..

Igår bestämde Ebba att vi skulle vara prinsessor o ebba ja hon var söt som en... jag.. hmm.. nåja Ebba tyckte jag var fin iaf... =)




varje gång jag tog av prinsesskronan så kom Ebba o sa att den skulle vara på.. inte förrän efter lunch gick det bra att ta av den... =) ja hon är rolig den...


Igår kväll spelade jag lite poker med Danica... o inte vann jag så som jag ville heller.. men kanske ny runda ikväll kan rätta till förlusten... ja vi spelar inte om några riktiga pengar.. utan spelar på FB.. det finns lite roliga spel där... poker , ett bondespel och ett cafe spel.. det är väl dom som jag tycker är roligast... vi får se vad kvällen tar vägen.. när barnen lagt sig ska vi äta lite laxpaj o ett gott glas rött jag och Roger.. sen blir det ju Dr House klockan 21.. o sen blir det kanske sängen.. =)

nu ska jag sätta fart med pajen o kvällsmat till flickorna... får se om jag skriver mer ikväll.. annars ska jag försöka imorgon...


*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0