Onsdag..... kattunge o hockey

Gu så dålig jag är på o blogga... jag ska försöka skärpa mig... *ajjabajjar mig själv*

Just nu är det paus i hockeyn... jag inväntar tredje perioden mellan Leksand o Mora... just nu ligger Leksand tyvärr under med 1 -0 *suck* nåja.. en period kvar men då måste leksand sluta stressa o spela så som dom kan... *grr*

Idag var jag med Johanna till Torsby till doktorn o då passade jag på att plocka med en ny familjemedlem hem... en liiiiiiten ulltott som inte fått något namn ännu... men vi funderar för fullt...




Här är den lilla ulltotten..... =) *pööööt*

Nu ska jag återgå till hockeyn... som nyss blev ännu sämre.. Mora gjorde ett mål till... nej nu ska här hejjas.... om det inte blir mer ikväll så ska jag ta mer bilder i morgon o skriva...

*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: tantans

Heeeja BRYNÄÄÄS...tycker ulltotten skall HTEA BRYNÄS oavsett om du ryser av det eller inte ...hon ser ju ut som en riktig BRYNÄSARE ...skrattar

2009-10-22 @ 10:40:39
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0