Lördag.... haloween disco o huligan

Ja igår blev det inget bloggande då det var fullt upp med barnen och jag bakade en kaka till "tysken" som kom o fikade...  Och innan det så fick jag lov att damsuga o torka golven här... mycket beroende på den lilla huliganen vi har här hemma.. nej inte Ebba... utan Iza.. ja nu har den lilla kissen fått sig ett namn också... =)

Även om vi kallar henne huliganen då o då för det är man när man är i den åldern.. som igår då jag fick lov att damsuga, för då hade hon KLIVIT i sin vattenskål så hon blev jätte blöt om sina tassar.. hon tog ett skutt rakt ner i sin låda blev full i kattsand och sedan körde hon ett race ut över vardagsrumsgolvet... =)




La mig på soffan o såg oskyldig ut sedan.... men söt är jag.. =)




Här leker jag med husses sandaler.. har bara inte bestämt om jag ska gömma mig eller döda den.. =)


I går kväll var det haloweendisco på lizzez skola så då skulle det sminkas o spökas ut... o det är så roligt att göra detta... jag hade nästan velat sminka migsjälv.. haha... men så här fin blev lizze iaf..




Ebba kollar in storasyster...




huuu.. lite läskig var nog lizze.... =)




En spindel på ena kinden.....




spindelnät på andra....




Såhär fin blev hon.. och hade jag inte varit med så hade varken barnen eller föräldrarna sett vem det var... tänk vad lite grön o svart färg kan göra.. haha.... hon hade jätte roligt på discot.. det var lekar o dans... även om det mest sprangs omkring.. o så godis o dricka förstås.. precis som det ska vara när man är på disco i den åldern... =)

nu är det dags att ge de små hönorna mat.. sen ska väl dagen planeras.. iom att det blivit lite mildare ute så är jag sugen på en tur i skogen... det finns säkert lite trattisar som står där o väntar på oss... men som sagt  vi får se det regnade lite förut så vi avvaktar för att se vart vädret tar vägen....

men önskar er alla en riktigt trevlig o mysig helg...

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0