Onsdag ..... jag borde skämmas....

Ja.. jag borde nog skämmas som inte skrivit på så många dagar... *fyyy på mej* jaja.. jag har inte haft så mycket att skriva om eller så kanske jag har haft för mycket att skriva om... =p

Nä det har varit lite mycket som ska funderas på o efter som jag är kvinna så kan jag ju bara tänka o göra en sak i taget... haha... jusst nu h¨ller jag på o planerar Julbordet till fiskeklubben.. så igår bakade jag Danicabröd.. med risk att jag får göra det en gång till innan Lördag.. för vi hade nästan slut på det andra brödet jag bakade sist... o då hade jag ju iaf planerat att göra Danicabröd till oss... så alltså ska jag baka en omgång Danicabröd till...

Imorgon ska jag till AF på nån jä.. mässa.. =) vet inte om man ska vara där hela tiden.. o ska man det... ja då blir det liiiiite körigt.. för på kallelsen står det 9.00 - 13.30 o Lizze ska hämtas kl 13 o innan det ska jag handla allt till Julbordet... hmm... liiite tight om tid där.. sen ska jag hem o kasta ihop två sockerkakor till Lucia med Lizzes skola o de ska levereras innan kl 16.30 o sen ska Lizze va i kyrkan kl 18.00 o sen är det själva luciafirandet 18.30... *pust*

sen på fredag ska jag göra alla köttbullar o då ev baka Danoca bröd.. göra sill o rödbetssallad... samt förbereda allt som ska packas med upp till skolan i sörby till lördagen o sen påm lördag måste jag nog vara i skolan kl 13 ca.. o göra all mat färdig.. ..... ...... ...... ...... Nääää jag beklagar mig inte!!!!! även om jag kommer vara skitsliten o så efteråt hjälper det mig att hålla smärtan i kroppen borta medans jag är i full gång... o det är skönt det... =)

Jag har inte tagit några kort så nu får nöja er med en internet bild... =) på ett julbord.. såklart... dock inte på det jag ska göra... det är ju inte klart ännu... men det kommer bider från det... jag lovar... hmm.. om jag kommer ihåg kameran... haha...




mmm... ser gott ut... jag längtar till Lördag... =))))

ha nu en skön kväll alla...

*kram* så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0