Måndag.. en vanlig måndag efter storhelgen...

Ja dagarna de rullar fram o snön har fullkomligen vräkt ner.. idag har det inte snöat så då fick vi ta reda på skiten som kommit ner.. vi fick vägen plogad idag oxå så då blir det lite lättare att komma ut med bilen... Barnen tyckte iofs att all snö var roligt.. de var ute o lekte i två timmar medans jag o Roger skottade, sopade bilar och  bar in en massa ved... det ska ju bli mega kallt nu till veckan o nyår så då är det bra om man har lite ved på lager... =)




Tog en bild nu på kvällen genom fönstret så ni får se hur mycket snö det kommit... *huu*

Efter att barnen varit ute o kommit on i värmen så har de mest pysslat o myst... Lizze....



lånade min dator o spelade lite spel på....  och Ebba....



åt mandariner o tittade på tv..... det tycker hon är mumsigt...

Jag har oxå tagit kort på min o rogers julklapp(ar) jag gav Roger ett....



Irish coffe set med glas, skedar och tom en liten visp... =) av Roger fick jag...



en jätte fin vas/urna med en drake på och konstgjorda blommor... =)


Kvällen kommer bli en mysig kväll.. jag fick av Johan Per Morbergs kokbok o den ska jag läsa lite i o sen ska jag o Roger äta toast skagen med ett glas vin till... hoppas ni alla får en bra kväll...

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0