Lördag och Auktion... eller marknad..

God tidig morgon... uch Ebba vaknade halv 7.. men låg kvar i sängen till klockan 7 iaf.. sen var det bara att lämna den goa värmen i sängen för att gå ner... Ebba var strålande glad o sjäng o pratade men av mig fick hon mest "mmm" till svar åtminstonde tills jag kommit ner.. =) tog lite tid o vakna juh... =)

Ebba har nu fått sin morgon välling och tittar på Pippi.. Lizette kom ner strax efter oss och hon har fortfarande ont i huvudet stackarn men kändes inge varm iaf... så hon ska få frukost och en tablett så kanske huvudvärken släpper åt henne.

Idag är det Auktion i Uddeholm.. premiär för en nyöppnad auktionshall och dit skulle jag vilja gå.. den börjar klockan 11 så jag får jaga liv i Roger klockan 9.. =) Jäg älskar att gå på auktion.. ibland bara roligt o stå  o se vad folk bjuder för vad som.. o ibbland vara med o bjuda.. o jag kikade på hemsidan.. det fanns vissa saker som jag skulle vilja ha.. men men.. vi får väl se om vi kommer dit.. Det är marknad i skoga oxå.. en liten lagom mysig marknad som vi brukar gå o kika på och barnen åker karusell... men det regnar och Lizze ska kanske inte åka karusell med sitt onda huvud.. så det är inte troligt att marknade bli gådd av oss i år..

Nu ska jag få mig lite java kärlek så återkommer jag med bilder och hur dagen blev.. o framförallt om det blev något fynd på auktionen... =)

*kram* så länge

Nu har vi varit på auktion och fyndat... =) vad blev det då.. tja det blev lite av varje bla en docka i orginal kartong för 50:- jag kommer lägga in objekten i morgon då vi fått hem dem .. men här är en förhandsvisning på det finaste vi köpte... =)



här är skönheten... den är så fin!!!! =)

jag sätter in fler bilder i morgon när vi får hem den.. Roger och grannen ska hämta den i morgon tillsammans med det andra vi inte fick in i bilen...

kvällen ska vi ägna åt en öl... o bara slappa.. man blir sliten på auktion... =)

*kram* så länge




Kommentarer
Postat av: tantans

Ja det var en skönhet som heter duga...spännande att få se resten oxå...ha en bra kväll kramas

2009-08-29 @ 22:00:13
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0