Det allra första

Idag skall jag göra något som massor med andra människor gör.. jag ska börja blogga. Varför har jag nu inge gjort detta innan...  Det beror nog faktiskt på tidsbrist, iaf mest på det... sen är det väl lite tanken om vem sjutton som ska läsa detta.. men jag får chansen att skriva av mig iaf.. =) 

Vem är då jag som aldrig bloggat innan...  jag är en kvinna i mina bästa år.. 42.. haha o heter Camilla..tja så mycket mer tänker jag inte skriva jusst nu utan det får ni läsa er till i min blogg o bilda en egen uppfattning om..




Här är jag lite utspökad av min minsta dotter......



min familj består av Sambon Roger 39år (lammkött haha),



Våra 2 gemensamma barn...


  Ebba som är 2½ år



och Lizette 7år


Sen har jag två vuxna barn oxå (nåja vuxna o vuxna.. i en mammas ögon blir man aldrig vuxen)


Johan snart 18  Här han han fått en fin peruk på huvet... =)





 Här är han utan hår och med sina lillesyrror.. =)


(Johan bor hos pappa i Dalarna)



och Johanna snart 20, hon bor här i Hagfors med sin sambo och lilla dotter Joline  som är 1½


  Mitt söta lilla barnbarn.. =) gull unge!


Johanna har en blogg här oxå om att vara ung mamma i Hagfors, http://johannahorstedt.blogg.se/
Bilder på Johanna får komma senare då jag inte hade någon i kameran på henne..



Sen har jag min Goda vän Danica



(hon heter igentligen Monica men det säger jag bara till henne när jag skäller eller är arg på henne, då jäklar vet hon att nu är det allvar... haha) hon bloggar oxå här, http://tantans.blogg.se/

jag kommer skriva mer ikväll om vad som hänt under dagen och då försöka lägga in lite bilder.. jag är inte så teknisk alla gånger.. men har en jätte bra vän.. Danica o en bra sambo som är tekniska så det räcker för mig oxå.. =)

Planen för dagen är iaf att få upp tvättlina i tvättställningen (då den gamla föll i småbitar) för att kunna hänga ungarnas tält på tork.... det nog är enda chasen att det torkar under dessa dagar  som det skall bli lite värme.. sen ska jag plocka med klädert som vi handlade på GeKås i Ullared samt all tvätt efter semestern.. lite mat och städning ska jag försöka hinna med...men som sagt.. ikväll kommer resultatet av vad som faktiskt hanns med.. =)

så på återseende
*kram*

Nu har jag lagt in bilder.. men varken Roger eller Danica hjälpte mig.... Det gjorde Johanna.. haha... ja där ser man.. tack för hjälpen johanna... *kram*

Nå vad blev gjort idag då... tvätt linan är på plats.. och tältet..



är nerpackat torrt o fint... =)

sen har det inte blivit så mycket mer gjort  då min kropp sa aj o stopp... nåja.. man får vara glad för det lilla och det kommer fler dagar.. ingen tar det ifrån mig... hehe...

Detta får räcka som en första blogg.. jag känner mig nöjd..
på återseende
*kram*

Kommentarer
Postat av: tantans

Välkommen till bloggen gumman skall bli kul att läsa om dina öden och äventyr...

Kram påre...

2009-08-20 @ 08:40:18
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: tantans

Ja'a du man skall ju vara naturlig och det är du verkligen ..Ebba vet hur hennes mamma ser ut :-D

2009-08-20 @ 20:42:33
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0